ISH 2019 – „Pop up my Bathroom“ aneb barevné koupání
Mezinárodní veletrh sanitární techniky, vytápění a klimatizace, Frankfurt nad Mohanem, 11.–15. březen 2019
Přední mezinárodní veletrh ISH ve Frankfurtu připravil pro své návštěvníky experimentální přehlídku,Pop up my Bathroom‘ se zaměřením na roli barev v koupelně budoucnosti. V rámci akce,Trend Colour Selection‘ se představí návrhy koupelen, zařizovací předměty, vybavení, nábytek a foto scénáře, jež jsou reakcí na současný vývoj vkusu společnosti, současné trendy v designu a technologické inovace.
Na veletrhu ISH 2019 budou vidět barevné a veselé nejnovější trendy. To, co dostalo novou barevnou expresivitu, leč někdy jen tón v tónu, jsou dlaždice, koupelnový nábytek, umyvadla či vany. Mnohobarevné efekty či samotná červená barva přidává trendům sebevědomý ráz.
V nadcházejícím roce bude koupelna opět povýšena na víceúčelové a barevné místo plné života a elánu, kde člověk spočine před pracovním nebo aktivním dnem a po něm. Koupelna opět promluví do trendů v životním stylu. Přístup „mix a match“ se zdobnými vintage kousky, koberci a polštáři v boho stylu se již dlouho projevuje v obytných prostorách bytů, jako jsou obývací pokoje a kuchyně, a nyní tento trend a nová barevnost vstupují do koupelny a vybavují ji řadou stylových akcentů.
Koupelnovou show ,Pop up my Bathroom‘ připravila společnost Messe Frankfurt ve spolupráci s německým sdružením Vereinigung der Deutschen Sanitärwirtschaft – VDS. Akce se bude konat v prostorách ,Saal Europa‘ v hale 4.0 ve dnech 11. 3. až 15. 3. 2019 a představí se zde nepřeberné množství řešení pro špičkový design koupelen ve všech možných kombinacích.
Seznamte se nejnovějšími trendy – barevná vana a další zařízení
Textilie jsou ideálním zdrojem barevného oživení koupelny. Nyní však zjišťujeme, že se prosazuje revoluční nový trend barevných integrovaných produktů, jako jsou koupelnové pulty, umyvadla a další sanitární keramika, kohoutky, sprchové kabiny a vany. Obzvláště populární jsou výrazné a nepřehlédnutelné barvy od žluté přes oranžovou až k červené a také paleta modrých odstínů, které přinášejí do koupelny severskou svěžest.
Pro koupelnové interiéry je nyní nejvíce trendy zelená barva, jejíž odstíny se pohybují od jemné pastelově zelené přes několik čerstvých zelení až k tmavé eleganci. Je to trend, který lze připsat současnému vyššímu povědomí o životním prostředí a názoru, že barvy přispívají ke zdravotní funkci koupelny. Teplé a pudrové pastelové tóny z tlumené palety barev vytvářejí v koupelně pocit pohodlí a nekomplikovaného spočinutí. Obložení obvykle dominuje bílá a černá, objevují se také všechny odstíny šedé. Černá se používá jako dominantní barva a kombinuje se s materiály jako mramor a mosaz. Velká poptávka je po individuálně navržených koupelnách s barevně koordinovanými výrobky a materiály.
„I v roce 2019 se nadále prosazuje trend barevné koupelny a barvy začínají mít nad dlouhodobým trendem bílé koupelny navrch. Tato změna vychází z celkového vývoje životního stylu směrem k větší individualizaci, potřebě domácí pohody a touze po emočním prožitku v souvislosti s bydlením,“ vysvětluje Jens J. Wischmann, generální ředitel německého sdružení VDS. „Vždy to samozřejmě bylo do určité míry o barvách, ale nyní je používání barev odvážnější a barevné nejsou pouze povrchy samotné.“
Výrazné barvy a vzory se dříve objevovaly pouze na stěnách koupelny. Vana, záchodová mísa, umyvadlo a obložení byly vždy bílé. Nyní však široká škála barev a odstínů pronikla do koupelnové sanity a přináší nové impulzy do image koupelny osmdesátých let – jednolitého prostoru vyvedeného v lesklých barvách.
„Je to holistický přístup k barevnému řešení koupelny, kdy jsou barvy možná na první pohled trochu ve vzájemném rozporu,“ uvádí Wischmann, který vnímá progresivní výrobce koupelnových zařizovacích předmětů jako průkopníky v oblasti designu. „Designéři koupelen by měli uchopit tuto skvělou příležitost, naučit se používat barvy a razit nový trend.“
Platforma Trend Forum se bude věnovat potenciálu využití barev
Vizuální stránce koupelen a celé kultuře hygieny a odrazu trendů v koupelnovém designu, včetně současných barevných trendů, bude na veletrhu ISH věnován náležitý prostor, jejž doplní i program přednášek v rámci platformy Trend Forum.
Ředitel Wischmann je přesvědčen, že „trh je schopen uspokojit v podstatě jakákoli přání zákazníků a vyjít vstříc mnoha možným přístupům k designu koupelny. Vše se to potom schází v jednom bodě – dobu strávenou v koupelně si chceme náležitě užít a paleta pozoruhodných a alternativních barev nám ke splnění tohoto snu může hodně pomoci“.
tisková zpráva
Další informace:
Speciální show ,Pop up my Bathroom‘ a platforma Trend Forum se uskuteční v rámci předního renomovaného světového veletrhu ISH ve dnech 11.–15. března 2019 ve Frankfurtu nad Mohanem.
Tiskové zprávy a obrazový materiál:
www.ish.messefrankfurt.com/journalisten
Na webu:
www.ish.messefrankfurt.com/facebook
www.ish.messefrankfurt.com/twitter
www.ish.messefrankfurt.com/googleplus
www.ish.messefrankfurt.com/youtube
„Pop up my Bathroom“ na veletrhu ISH 2019
Organizátoři veletrhu ISH v rámci akce „Pop Up My Bathroom“ již od roku 2009 pozorně sledují vývoj v oblasti koupelnového designu. Tuto platformu trendů organizuje společnost Messe Frankfurt ve spolupráci s německým sdružením Vereinigung der Deutschen Sanitärwirtschaft – VDS. Kromě akce „Pop Up My Bathroom“ se mohou návštěvníci veletrhu ISH těšit i na Trend Forum, v jehož rámci odborníci analyzují a diskutují vývojové trendy. Architekti, projektanti koupelen, bytoví architekti, návrháři, novináři i koneční uživatelé a další zájemci naleznou mnoho dalších témat na webových stránkách ISH – komunikační platformě, která se věnuje všem tematickým okruhům přehlídky. Na základě okruhů se mohou všichni zájemci seznámit s novými trendy v designu koupelen a sledovat vývoj nejenom před veletrhem, ale po celý rok. Akce „Pop up my Bathroom“ nevyzdvihuje jednotlivé produkty a trendy v designu koupelen prezentuje neutrálně.
„Pop up my Bathroom“ se každé dva roky těší velkému zájmu profesionální veřejnosti i spotřebitelů jako součást předního mezinárodního veletrhu ISH, jež staví na výsledcích průzkumu trendů v oblasti designu koupelen.
Messe Frankfurt
Společnost Messe Frankfurt je největším světovým organizátorem veletrhů, konferencí a eventů s vlastními výstavními prostory. Na přibližně třiceti místech společnost zaměstnává kolem 2400 zaměstnanců s ročním obratem okolo 661* milionů eur. Díky pevným a širokým vazbám s relevantními sektory a rozšířené mezinárodní obchodní sítí dokáže celá skupina poskytovat vysoce efektivní podporu svým zákazníkům a jejich obchodním zájmům. Nabízí širokou škálu služeb nejen přímo na akcích, ale i on-line. Společnost Messe Frankfurt poskytuje svým zákazníkům po celém světě trvale vysokou úroveň podpory při plánování, organizaci a provozování akcí. Tato široká nabídka služeb zahrnuje pronájem výstavních prostor, realizaci veletržních staveb, marketing, lidské zdroje a catering. Společnost Messe Frankfurt sídlí ve Frankfurtu nad Mohanem. 60 procent jejích akcií vlastní město Frankfurt a zbývajících 40 procent drží spolková země Hesensko.
* předběžné údaje pro rok 2017
Další informace na stránkách:
www.messefrankfurt.com
www.congressfrankfurt.de
www.festhalle.de
- ISH digital 2021 nenabízel jen prázdné fráze
- Program digitálního veletrhu ISH 2021!
- ISH 2019: Inteligentní technologie budov, hybridní systémy a obnovitelné zdroje energie
- ISH 2019: Inteligentní technologie budov, hybridní systémy a obnovitelné zdroje energie
- ISH 2019 – Inteligentní technologie budov, hybridní topné systémy a obnovitelné zdroje energie