+
Přidat firmu
Vyhledávání
Menu

ISH digital 2021 nenabízel jen prázdné fráze

28.07.2021 Firma: ISH - Messe Frankfurt GmbH Časopis: 3/2021

Green Deal pro Evropu, čistý životodárný vzduch nebo trend zvyšování hygieny v koupelně – první digitální ročník ISH, předního světového veletrhu vybavení koupelen, technických zařízení budov, klimatizace a obnovitelných zdrojů energie kladl důraz na témata společenského, politického a ekonomického významu. Na ISH digital 2021 své inovativní produkty prezentovalo celkem 373 vystavovatelů.

Image 1

Význam vybraných hlavních témat byl zřejmý i na oficiálním zahájení ISH digital 2021 dne 22. března. Peter Altmaier, německý spolkový ministr hospodářství a energetiky, mluvil o nejzákladnějších výzvách klimatické politiky a zdůraznil ze­jména velký význam jedné z nich, Green Deal pro Evropu. Volker Bouffier, hesenský zemský ministerský předseda, a Markus Frank, vedoucí ekonomického odboru městského úřadu ve Frankfurtu nad Mohanem, rovněž zdůraznili význam udržitelných řešení a technologií.

V energetické sekci ISH digital 2021 s prezentacemi řešení a systémů vytápění, které rozhodujícím způsobem přispívají k dosažení cílů v oblasti klimatu, byla výzva Green Deal jedním z důležitých témat zaměřených na budoucnost. Na Technology and Energy Forum se podrobně projednával současný politický rámec trhu s vytápěním. Dalším důležitým tématem byly ventilační a klimatizační systémy a jejich zásadní přínos v době pandemie. Tato témata byla také součástí Air Conditioning Forum. Velký zájem byl i o Building Forum s informacemi o programech financování staveb a stavebních předpisech.

Velkou pozornost přitáhla i sekce Water, která se letos zaměřila na hygienu pitné vody a sílící trend vyšší hygieny koupelen. Povrchy odolné proti nečistotám a bakteriím, bezdotykové ovládání a hygienic­ké elektronické bidety ukázaly, jak segment sanity reaguje chytrými řešeními na zvýšená očekávání v oblasti hygieny. Obzvláště populární byly diskuze v rámci show „Pop up my Bathroom“, jež byla instalována ve „Fóru“ frankfurtského veletržního centra. Na show se, s mottem „Inside i Outside“, představily tři trendy v koupelnovém designu: Smart Bathroom (chytrá koupelna), Living Bathroom (živá koupelna), Green Bathroom (zelená koupelna).

Všichni účastníci – návštěvníci, vystavovatelé i řečníci hodnotí ISH digital 2021 pozitivně. Wolfgang Marzin, prezident a generální ředitel Messe Frankfurt, vyjádřil velké potěšení z průběhu ISH digital: „Digitální akce samozřejmě nemůže nabídnout to, co klasický veletrh ISH s fyzickou účastí vystavovatelů a návštěvníků. Ani jsme nic takového neměli v plánu. Naším cílem bylo spustit vysoce kvalitní platformu pro komunikaci a navazování kontaktů a nabídnout ucelené informace a nej­důležitější témata tohoto odvětví. Myslím, že se nám to podařilo a společnost Messe Frankfurt dokázala pro Německo a Evropu prvním digitálním vydáním ISH nastavit vysokou laťku.“

Ze strany návštěvníků byl jako vždy největší zájem o instalační materiály, ale programu ISH digital využilo i mnoho projektantů, inženýrů, architektů a obchodníků.

Význam veletrhu a představovaných produktů a témat podtrhla i masivní politická podpora. Dvouletý cyklus veletrhů ISH zůstal zachován a s ním i silná image značky ISH.

ISH digital 2021 v číslech

V rámci živého vysílání ve dnech 22. až 26. března 2021 bylo odvysíláno celkem 290 hodin obsahu. Více než 47 000 diváků sledovalo 277 živých a digitálních eventů. ISH digital 2021 aktivně využilo přibližně 69 000 účastníků, 42 procent z nich bylo ze zahraničí. Platformu navíc doplnilo rádio ISH, které si naladilo kolem 29 000 nadšených posluchačů.

Příští ISH se bude konat na Frankfurtském veletržním a výstavním centru ve dnech 13. až 17. března 2023.

Z tiskové zprávy

Firemní článek