5letá záruka na kondenzační kotle a tepelná čerpadla do 35 kW ve spojení s komplexními službami Viessmann
Prodejem moderní a efektivní topné techniky značky Viessmann pro nás péče o obchodní partnery a jejich zákazníky nekončí.
S cílem reagovat na požadavky trhu, neustále zvyšovat kvalitu a dostupnost našich služeb, jsme na český trh s platností od 1. března 2012 uvedli mimořádnou nabídku služeb „vše v jednom“ – rozšířenou komplexní 5letou záruku na kondenzační kotle Vitodens, Vitocrossal a tepelná čerpadla Vitocal do 35 kW.
Výhody na první pohled:
- komplexní 5letá záruka,
- vyúčtování jedním fixním ročním paušálem,
- připomenutí a dohodnutí termínu ročního servisu,
- organizace a provedení ročního servisu,
- telefonická kontrola spokojenosti s provedením ročního servisu,
- bezplatné odstraňování záručních závad,
- zpoplatněné odstraňování závad nespadajících pod záruku,
- hotline s havarijní službou pro havárie (studené zařízení) v hlavní topné sezóně.
Jak postupovat v případě Vašeho zájmu o prodloužení záruky na 5 let a získat tak balíček služeb obsahující: pravidelné servisní prohlídky, vyčištění zakoupeného zařízení, práce servisního technika, kilometrovné, spotřební materiál, ale také kontaktování a připomenutí nutnosti realizace pravidelné prohlídky, tj. servisu během celé doby trvání prodloužené záruky ze strany Vašeho obchodního partnera?
Celé je to velmi jednoduché:
1. Do 3 měsíců od zakoupení zařízení se můžete rozhodnout a podepsat servisní smlouvu, přiloženou v záručním listě, ve které je potřeba vyplnit:
- a) Vaše iniciály a kontaktní údaje,
- b) kontaktní údaje servisního technika realizujícího uvedení do provozu,
- c) výrobní číslo zařízení a umístění zařízení,
- d) uvedení místa a datum podpisu servisní smlouvy (na obou stejnopisech),
- e) podpis servisní smlouvy (na obou stejnopisech).
2. Kompletní složku se servisní smlouvou, tj. originál i kopii, vložíte po vyplnění
do přiložené obálky a zašlete poštou na adresu společnosti:
Viessmann, spol. s r.o., Chrášťany 189, 252 19 Rudná.
3. Po obdržení Vaší servisní smlouvy ji zapracujeme v našem systému a potvrzený originál Vám pošleme zpět. Zároveň dodržujte pokyny uvedené v záručním listě Vašeho obchodního partnera za účelem splnění všech podmínek prodloužení záruky.
4. Následně Vám bude podle data zakoupení vašeho zařízení zaslána faktura s paušálem uvedeným v servisní smlouvě za služby poskytované na základě servisní smlouvy a to:
- u zařízení uvedeném do provozu od 1. ledna do 30. června bude paušál splatný k 31. lednu aktuálního roku, nejpozději však k 31. lednu následujícímu po uvedení zařízení do provozu,
- u zařízení uvedeném do provozu od 1. července do 31. prosince bude paušál splatný k 30. dubnu aktuálního roku.
5. V případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktujte v pracovní dny – pondělí až čtvrtek v době od 08:00 do 17:00 hod a v pátek od 08:00 do 14:30 hod na telefonním čísle 257 090 900.
- VITOCAL 200-A PRO - flexibilní řešení pro vytápění a chlazení
- Vyberte si tepelné čerpadlo Viessmann
- dTest ocenil Viessmann Vitocal 250-A
- VITOSET Aqua – spolehlivé řešení pro oblasti s tvrdou vodou
- Vitocell 100-VE: Modulární a prostorově úsporné řešení modernizace ve spojení s tepelnými čerpadly Vitocal 150-A