Unikátní balíček značky Viessmann
5 let záruky a komplexní služby za jeden fixní paušál ročně
Zvykli jsme si na to, že služby výrobců topné techniky často končí nákupem produktu jejich značky. Neustálý vývoj trhu ale ukazuje, že zákazníci v dnešní době chtějí za prostředky vložené do nákupu více, než jen funkční kotel či tepelné čerpadlo.
Proto značka Viessmann, leader na trhu kondenzačních kotlů a tepelných čerpadel, rozšiřuje své služby a nabízí svým zákazníkům unikátní balíček výhod „Vše v jednom“. Jedná se o rozšířenou 5letou záruku na kondenzační kotle Vitodens, Vitocrossal a tepelná čerpadla Vitocal do 35 kW. Tato služba je součástí nabídky již od 1. března 2012.
Více než záruka
Hlavním tahákem tohoto atraktivního balíčku je prodloužená, 5letá komplexní záruka. Nejen ta ho ale dělá skutečně výjimečným. Nabízí mnohem víc a jeho největší výhodou je zajištění všech podstatných služeb pro provoz kotlů a tepelných čerpadel Viessmann. Jednoduše řečeno, proč platit náklady na kontroly, údržbu, servis nebo případné havárie vždy zvlášť a za mnohem více peněz, když si je mohou zákazníci a majitelé kotlů a čerpadel Viessmann zajistit jediným ročním paušálem?
Získají tak na první pohled mnohem lepší a komplexnější péči. Součástí balíčku jsou totiž i takové služby, jako připomenutí a bezplatné provedení pravidelného ročního servisu, rychlé odstranění záručních závad, vyčištění kotle nebo tepelného čerpadla, hot-line služba pro asistenci v případě havárie v topné sezoně, ale také telefonická kontrola spokojenosti s provedením ročního servisu. Veškerá péče o kotel nebo tepelné čerpadlo je tak prakticky zajištěna.
Jak pořídit? Jednoduše!
Pořízení prodloužené komplexní záruky, a s ní souvisejících výhod, není vůbec složité. Zákazníci si všechny zmiňované služby mohou zajistit prakticky ihned po zakoupení produktu. Stačí, když do 3 měsíců od nákupu vyplní a podepíší servisní smlouvu, která je přiložená k záručnímu listu. Po vyplnění všech detailů včetně výrobního čísla zařízení a servisního technika, který uváděl zařízení do provozu, je nutné zaslat servisní smlouvu na adresu značky Viessmann, spol. s r.o., Chrášťany 189, 252 19 Rudná.
Ihned po obdržení podepsané servisní smlouvy se dané zařízení zařadí do systému a potvrzený originál smlouvy se posílá zpět zákazníkovi. Podle data zakoupení zařízení se zákazníkovi vystaví faktura s paušálem uvedeným v servisní smlouvě.
U zařízení uvedených do provozu od 1. ledna do 30. června bude paušál splatný k 31. lednu
aktuálního roku, nejpozději však k 31. lednu následujícímu po uvedení zařízení do provozu.
U zařízení uvedených do provozu od 1. července do 31. prosince bude paušál splatný k 30. dubnu
aktuálního roku.
Výše ročního paušálu je závislá na typu zakoupeného zařízení, cena je ale nastavena tak, aby zákazníci získali za přiměřený poplatek komfort a jistotu, že o jejich zařízení bude dobře postaráno.
Bližší informace najdete na zde.
- VITOCAL 200-A PRO - flexibilní řešení pro vytápění a chlazení
- Vyberte si tepelné čerpadlo Viessmann
- dTest ocenil Viessmann Vitocal 250-A
- VITOSET Aqua – spolehlivé řešení pro oblasti s tvrdou vodou
- Vitocell 100-VE: Modulární a prostorově úsporné řešení modernizace ve spojení s tepelnými čerpadly Vitocal 150-A