Svoboda volby: Pestrobarevná nabídka GROHE umožňuje osobitý koupelnový design
Svět je rozmanitý a stejně tak i naše potřeby, pokud jde o domácnost. Zejména koupelna je velmi osobní prostor, kde si na sebe uděláme čas a dopřejeme si očistné rituály.
- Zákazníci společnosti GROHE si mohou vybrat z široké škály barev a povrchových úprav a vytvořit si tak koupelnu na míru
- Inovativní technologie fyzikální depozice z plynné fáze (PVD) zaručuje dlouhou životnost
- Jednotný koncept koupelny je možný díky sladěným barevným variantám všech kategorií produktů
V této osobní oáze chceme odrážet svou vlastní osobnost a vyjádřit svou individualitu. Například u vodovodních baterií však při výběru barvy hraje hlavní roli nadčasovost a kvalita.
„Pozorujeme, že spotřebitelé jsou stále více orientovaní na design. Hledají koupelnová řešení, která by splňovala jejich potřeby nejen z hlediska pohodlí a funkčnosti, ale také jim umožnila vyjádřit své estetické cítění. A to přesně podle jejich osobního vkusu. S naší kolekcí GROHE Colors a nejnovější barvou Phantom Black pro naše produkty z řady Professional dáváme spotřebitelům i profesionálům k dispozici pestrou paletu, která jim umožní popustit uzdu kreativity. Zároveň si mohou být jisti, že se jim koupelna bude dlouho líbit díky výběru tradičních barev a vysoké kvalitě povrchu,“ říká Benjamin Kraus, Leader, Categories, LIXIL EMENA.
Svoboda volby, která vydrží. Kolekce GROHE Colors
Vodovodní baterie jsou jedním z nejčastěji používaných produktů v domácnosti. Proto společnost GROHE, přední světová značka kompletních koupelnových řešení a kuchyňského vybavení, věnuje mimořádnou pozornost odolnosti svých povrchů, aby se ujistila, že tyto povrchy obstojí ve zkoušce času.
Při výrobě odolných, krásných a zároveň tradičních produktů v barvách od SuperSteel přes Cool Sunrise až po Warm Sunset a Hard Graphite se společnost GROHE spoléhá na technologii, která pochází z leteckého průmyslu: Fyzikální depozice z plynné fáze (PVD). Během prvního kroku jsou komponenty pečlivě vyčištěny a tepelně zpracovány v peci, kde plastové komponenty procházejí procesem odplynění. Druhý krok spočívá v aplikaci samotného potahu PVD. Tento proces probíhá ve vakuu a skládá se ze tří dílčích kroků: Nejdříve se substrát očistí, poté se na něj nanese základová vrstva a následně barevný nátěr.
Výsledkem tohoto výrobního procesu jsou produkty trojnásobně tvrdší a desetkrát odolnější vůči poškrábání než galvanizované povrchy. Tento proces také umožňuje společnosti GROHE nabízet svým zákazníkům pestřejší paletu barev.
Nejelegantnější nebarevná barva ze všech. Matná černá
Jako dokonalý kontrast k lesklému bílému a chromovému pojetí koupelny působí matný černý povrch celkově sofistikovaným a vyváženým dojmem. Společnost GROHE nabízí ve svém portfoliu Professional novou barvu nazvanou Phantom Black. Díky technice lakování byly všechny výrobky GROHE Phantom Black vylepšeny, aby byly trvanlivější a odolnější proti korozi, vyblednutí a poškrábání než černé varianty ošetřené práškovou barvou. Kromě toho černá barva Phantom Black lépe odpuzuje viditelné otisky prstů. Vyžadují tedy méně čištění a snadno se udržují. Jsou proto ideální i pro pohostinství.
Kolekce GROHE Colors, stejně jako nová Phantom Black, jsou k dispozici v celé řadě koupelnových kategorií, včetně baterií, sprch, termostatů, splachovacích tlačítek (k dispozici také v leskle černé variantě) a doplňků, aby byl zajištěn sladěný designový koncept, který vydrží v čase.
Chcete-li se dozvědět více o charakteristické kvalitě GROHE, navštivte naši digitální zážitkovou platformu GROHE X.
O společnosti GROHE
Společnost GROHE je předním světovým poskytovatelem kompletních koupelnových řešení a kuchyňských baterií. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižního portfolia skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý náš produkt nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji. Renomované stálice sanitárního průmyslu, například baterie GROHE Eurosmart nebo řady termostatických baterií, ale také revoluční inovace, jako je kuchyňský systém GROHE Blue, jsou dokonalým ztělesněním těchto hodnot. Společnost GROHE se zaměřuje na potřeby zákazníků a vytváří udržitelná produktová řešení, která zlepšují život a nabízejí spotřebitelům přidanou hodnotu. Pro usnadnění každodenní práce svých profesionálních partnerů nabízí značka také rozsáhlou škálu služeb, včetně GIVE, vzdělávacího programu pro výchovu nové generace instalatérů.
Vzhledem k tomu, že voda je jádrem jejího podnikání, přispívá společnost GROHE ke strategii odpovědnosti společnosti LIXIL hodnotovým řetězcem šetřícím zdroje: od uhlíkově neutrální výroby*, přes technologie šetřící vodu a elektrickou energii, odstranění zbytečných plastů v obalech výrobků až po uvedení výrobků s certifikací Cradle to Cradle Certified®. Skrze hybridní komunikační ekoystém GROHE X dává společnost GROHE další impulzy k rozvoji sanitárního průmyslu. Ať už digitálně na digitální zážitkové platformě, fyzicky nebo hybridně v zážitkovém a komunikačním centru GROHE X v německém Hemeru nebo na cestách s GROHE X Motion Trucks, značka GROHE spojuje lidi, aby posílila cíl společnosti LIXIL „měnit domácnosti k lepšímu – pro všechny a všude“.
*zahrnuje kompenzační projekty CO2, více na green.grohe.com
O společnosti LIXIL
Společnost LIXIL (TSE číslo 5938) vyrábí revoluční vodní a stavební řešení pro každodenní výzvy, která zlepšují život našim zákazníkům po celém světě. Vytváříme přední technologie na základě našeho japonského dědictví a investujeme do výzkumu, jehož výsledkem jsou vysoce kvalitní produkty, které přeměňují domácnosti. Skutečnou podstatou obchodních aktivit společnosti LIXIL je však způsob, jakým je realizujeme – skrze smysluplný design, odhodlání zvyšovat dostupnost prémiových produktů pro všechny a společenskou odpovědnost. Součástí naší skupiny jsou přední světové značky jako například INAX, GROHE, American Standard nebo TOSTEM. Přes 55 000 kolegů ve více než 150 zemích světa hrdě pracuje na produktech, které používá více než miliarda lidí každý den. Objevte více na webových stránkách www.lixil.com
- Posílení sanitárního průmyslu: GROHE sponzoruje WorldSkills v Lyonu
- Nová generace ruční sprchy GROHE Tempesta – praktické funkce v kulatém a hranatém provedení
- Všestranná, nadčasová klasika: společnost GROHE rozšiřuje svou řadu kuchyňských baterií Eurosmart
- Skutečně všestranné řešení: GROHE rozšiřuje své portfolio podomítkových sprchových souprav
- Národní cena za architekturu a Cena architektonické veřejnosti GROHE už zná své vítěze