Společnost GROHE získala prestižní ocenění Nejdůvěryhodnější značka v Čechách i na Slovensku
Osmý ročník marketingového programu Důvěryhodné značky zná výsledky průzkumu zaměřeného na důvěryhodnost značek na trhu v České republice. V kategorii „Vodovodní baterie“ cenu Nejdůvěryhodnější značka získala společnost GROHE. Ze sedmého ročníku na slovenském trhu si ocenění odnáší ve stejné kategorii.
Marketingový program Důvěryhodná značka odhaluje značky, kterým spotřebitelé věří nejvíce. V České republice bylo dotázáno čtyři tisíce respondentů. „Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu v 90 kategoriích téměř 900 značek. Ty jsou nominovány automaticky na základě prodejů. To zaručuje, že oceněné značky jsou skutečně silné a důvěryhodné. A protože může v každé kategorii zvítězit pouze jedna značka, redesignovali jsme logo soutěže. Nově je jeho součástí symbol medaile s jedničkou,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti Atoz Marketing Services.
I na Slovensku, kde se tato soutěž koná také, zaznamenala společnost GROHE úspěch. Ze sedmého ročníku marketingového programu Důvěryhodné značky si odnesla ocenění v kategorii „Vodovodní baterie“. O výsledcích rozhodl nezávislý průzkum mezi dvěma tisíci respondentů. Slovenští spotřebitelé hodnotili v 74 kategoriích více než 650 značek. „Podle průzkumu společnosti MNFORCE logo Nejdůvěryhodnější značka motivuje 61 % lidí k nákupu oceněného produktu, což je více než u většiny ostatních marketingových programů,“ uvádí Tatiana Koššová, country manažerka pořadatelské společnosti Atoz Marketing Services na Slovensku.
Ocenění dokazuje, že společnost GROHE přesvědčila spotřebitele na obou trzích o tom, že se na ni mohou spolehnout. Potvrdila tedy, že je určena nejen pro odborníky instalatéry a architekty, ale také vyhledávána koncovými zákazníky. Design i funkce odpovídají současným požadavkům a nabízí řešení, která pomáhají vědomě využívat zdroje a umožňují tak spotřebitelům šetřit peníze v době vysokých cen energií. „Z ocenění máme obrovskou radost. Je to pro nás potvrzení naší filozofie a strategie, kterou na trzích České republika a Slovenska uplatňujeme. Velmi si vážíme, že zákazníci naši tvrdou práci oceňují a vnímají tak prémiovou kvalitu našich produktů v kombinaci s nadčasovým designem a inovativními a úspornými technologiemi. Ocenění nás také zavazuje do budoucna pokračovat v nastaveném trendu a pomáhat tak utvářet budoucnost vody a sanitárního průmyslu,“ říká Ing. Václav Kužílek, Leader Marketing Activations GROHE Czech & Slovakia. „Ocenění využijeme v naší marketingové komunikaci v kanálech online i offline, tak abychom zákazníkům usnadnili orientaci v širokém portfoliu vodovodních baterií a umožnili jim tak poznat závazek produktů GROHE na vlastní kůži,“ doplňuje Václav Kužílek.
- Posílení sanitárního průmyslu: GROHE sponzoruje WorldSkills v Lyonu
- Nová generace ruční sprchy GROHE Tempesta – praktické funkce v kulatém a hranatém provedení
- Všestranná, nadčasová klasika: společnost GROHE rozšiřuje svou řadu kuchyňských baterií Eurosmart
- Skutečně všestranné řešení: GROHE rozšiřuje své portfolio podomítkových sprchových souprav
- Národní cena za architekturu a Cena architektonické veřejnosti GROHE už zná své vítěze