+
Přidat firmu
Vyhledávání
Menu

Péče o vodu: GROHE X Summit 2023 s tématem „Caring for Water“ se bude zabývat otázkou budoucnosti vody

17.02.2023 Firma: Grohe ČR s.r.o.

Když si pustíme vodu, máme tendenci zapomínat na její nenahraditelnou roli. A na to, že voda není nevyčerpatelným zdrojem. Proto se společnost GROHE, přední světový výrobce kompletních koupelnových řešení a kuchyňských baterií, rozhodla vodě věnovat svůj vůbec první GROHE X Summit s názvem „Caring for Water“, tedy péče o vodu. Ten se uskuteční ve dnech od 7. do 9. března 2023.

Image 0

  • Virtuální GROHE X Summit s podtitulem „Caring for Water“ se uskuteční 7.–9. března 2023 na zážitkové platformě GROHE X
  • Každý den summitu bude věnován jednomu z makrotrendů – urbanizaci, udržitelnosti a péči o fyzické a duševní zdraví
  • Podnět k zamyšlení – co dělá domov domovem? Jak budeme v budoucnu žít s vodou a jak ji budeme využívat? Jak může voda pomoci čím dál tím vystresovanější společnosti?

Společnosti na celém světě čelí mnoha výzvám, které vyžadují sdílení znalostí, nové myšlenky a inovativní přístupy spojené s velkou dávkou pragmatismu. Během GROHE X Summitu zdůrazníme význam a hodnotu vody skrze zástupce celého sanitárního průmyslu. Ukážeme, že změny dosáhneme jen tehdy, když budeme všichni spolupracovat.

„Na vodu se podíváme v kontextu klíčových trendů, které utvářejí náš průmysl a budoucnost bydlení – urbanizace, udržitelnosti a péče o fyzické i duševní zdraví. Budeme se ptát, jak vypadá budoucnost života ve světě, který se zdá být rychlejší než kdykoli předtím. Prozkoumáme, jak můžeme přispět ke stavění ekologičtějších budov. A konečně, jaký potenciál má voda pro dosažení větší všímavosti,“ říká Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA.

GROHE X Summit zve účastníky, aby se zapojili do diskuse v mnoha různých formátech. Od Masterclass workshopů zaměřených na praxi, přes podnětné panelové diskuse až po inspirativní přednášky a informativní střípky „Fact Snacks“ – digitální zážitkové centrum GROHE X bude plné rozmanitého obsahu pro všechny. Program doplní ukázky nových produktů a technologií, které demonstrují, jak je portfolio GROHE připraveno na budoucnost a poskytuje zákazníkům tu nejlepší možnou podporu pro rozvoj jejich podnikání – udržitelným způsobem.

Společnost GROHE s potěšením oznamuje následující výběr potvrzených řečníků a hostů:

  • Elina Hiltunen, The Futures Agency, ukáže, jak můžeme vytvářet scénáře, které nám ukazují možnou budoucnost a navrhují potenciální cesty rozvoje.
  • Børge Ousland, norský dobrodruh a polárník, se s námi podělí o to, jak během svých výprav pozoruje změny klimatu a jejich dopady.
  • Beth Healeyová, výzkumná pracovnice Evropské kosmické agentury, představí své poznatky o závislosti lidstva na vodě.
  • Thomas Rau, zakladatel Turntoo a RAU architects, Anne-Vera Deinhammer, ředitelka pro cirkulární města a regiony, Circular Economy Forum Austria, a Gerhard Sturm, Leader Commercial Development, LIXIL EMENA, budou diskutovat o tom, proč je třeba stavět udržitelným způsobem.
  • Tina Nordenová, ředitelka společnosti Conran and Partners, Rhael „LionHeart“ Cape, mistr mluveného slova, Dr. Alan Dilani, zakladatel Mezinárodní akademie pro design a zdraví, a Karl Lennon, Leader Projects Channel A&D, LIXIL EMENA, se budou zabývat léčivou silou architektury.

Zaregistrujte se nyní a zajistěte si své místo na letošním GROHE X Summitu „Caring for Water“ a získejte informace z první ruky o tom, jak se společnost GROHE snaží řešit budoucí výzvy týkající se tohoto nenahraditelného přírodního živlu.

Další informace o GROHE X Summitu „Caring for Water“ a registrace zde.

+++ Celý program je k dispozici prostřednictvím tohoto odkazu. +++


O společnosti GROHE
Společnost GROHE je předním světovým poskytovatelem kompletních koupelnových řešení a kuchyňských baterií. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižního portfolia skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý náš produkt nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji. Renomované stálice sanitárního průmyslu, například baterie GROHE Eurosmart nebo řady termostatických baterií, ale také revoluční inovace, jako je kuchyňský systém GROHE Blue, jsou dokonalým ztělesněním těchto hodnot. Společnost GROHE se zaměřuje na potřeby zákazníků a vytváří udržitelná produktová řešení, která zlepšují život a nabízejí spotřebitelům přidanou hodnotu. Pro usnadnění každodenní práce svých profesionálních partnerů nabízí značka také rozsáhlou škálu služeb, včetně programu GIVE, vzdělávacího programu pro výchovu nové generace instalatérů.
Vzhledem k tomu, že voda je jádrem jejího podnikání, přispívá společnost GROHE ke strategii odpovědnosti společnosti LIXIL hodnotovým řetězcem šetřícím zdroje: od uhlíkově neutrální výroby, přes technologie šetřící vodu a elektrickou energii, odstranění zbytečných plastů v obalech výrobků až po uvedení výrobků s certifikací Cradle to Cradle®. Skrze hybridní komunikační ekoystém GROHE X dává společnost GROHE další impulzy k rozvoji sanitárního průmyslu. Ať už digitálně na digitální zážitkové platformě, fyzicky nebo hybridně v zážitkovém a komunikačním centru GROHE X v německém Hemeru nebo na cestách s GROHE X Motion Trucks, značka GROHE spojuje lidi, aby posílila cíl společnosti LIXIL „měnit domácnosti k lepšímu – pro všechny a všude“.
*zahrnuje kompenzační projekty CO2, více na green.grohe.com
O společnosti LIXIL
Společnost LIXIL (TSE číslo 5938) vyrábí revoluční vodní a stavební řešení pro každodenní výzvy, která zlepšují život našim zákazníkům po celém světě. Vytváříme přední technologie na základě našeho japonského dědictví a investujeme do výzkumu, jehož výsledkem jsou vysoce kvalitní produkty, které přeměňují domácnosti. Skutečnou podstatou obchodních aktivit společnosti LIXIL je však způsob, jakým je realizujeme – skrze smysluplný design, odhodlání zvyšovat dostupnost prémiových produktů pro všechny a společenskou odpovědnost. Součástí naší skupiny jsou přední světové značky jako například INAX, GROHE, American Standard nebo TOSTEM. Přes 55 000 kolegů ve více než 150 zemích světa hrdě pracuje na produktech, které používá více než miliarda lidí každý den. Objevte více na webových stránkách www.lixil.com
Firemní článek