+
Přidat firmu
Vyhledávání
Menu

Obchodní koncept Buderus 2015

O novém obchodním konceptu značky Buderus pro rok 2015 hovořila na tiskové konferenci Nora Houstava, obchodní ředitelka Bosch Termotechnika ČR/SR.

Současný trh tepelné techniky si stále více žádá vysokou kvalitu služeb, kratší reakční lhůty a technickou kompetenci ze strany dodavatelů. Nová obchodní strategie Buderus je zaměřena právě na tento vývoj. Cílem je správně a přesně reagovat na požadavky zákazníků s využitím moderních komunikačních a logistických technologií v oblasti dodávek zboží, technického poradenství a servisních služeb. Obchodní divize Buderus společnosti Bosch Termotechnika, působí v moderním provozním areálu v Praze 10 – Šterboholích.

Image 1Obr. 1 • Z tiskové konference, jejíž součástí byla exkurze do kotelny prestižního pražského objektu Florentinum. Zleva Milada Srpová – obchodní ředitelka divize Buderus, Nora Houstava – obchodní ředitelka Bosch Termotechnika ČR/SR, Ulrich Lissmann – Senior Vice President Sales pro střední a východní Evropu (Bosch Thermotechnology) a vpravo Jan Eisner – vedoucí technického oddělení divize Buderus.

Na základě analýzy současného trhu tepelné techniky, provedené v roce 2013 agenturou TNS ve spolupráci s instalatéry a montážními firmami, která jasně ukázala budoucí vývoj trhu, dochází ke změně obchodní strategie značky Buderus v České republice. Od 1. ledna 2015 bude zaveden nový koncept, který nahradí současnou funkci regionálních poboček Buderus.

Image 2Obr. 2 • Mezinárodní certifikát LEED Platinum potvrzující nejvyšší energetický standard pomohly objektu Florentinum získat čtyři stacionární kondenzační kotle Logano plus SB745 s nízkoemisními přetlakovými hořáky o celkovém výkonu 3200 kW

Vyšší komfort obslužnosti zákazníka

Využitím moderních komunikačních technologií a dodávkami přímo na udanou adresu dokážeme našim obchodním partnerům – montážním a servisním firmám – zajistit vyšší komfort obchodní spolupráce než dosud.

Image 3Obr. 3 • Zdroj tepla pro Florentinum je rozdělen do dvou kotelen. V jedné z nich jsou (zleva) dva ze čtyř kotlů Logano plus SB745. Zelené potrubí je součástí vodního hospodářství, které zahrnuje i využití dešťové vody. Zpětná klapka zajišťuje ochranu proti vzdutí hladiny vody. Vpravo zásobník pro přípravu teplé vody provozu restaurantu.

Hlavní přínosy pro zákazníka

  • jeden kontakt pro příjem a zpracování objednávek – logistické zázemí a centrální sklady v Praze
  • okamžitý přehled o stavu objednávky díky elektronicky zaslanému avízu příjmu a expedice objednávky (formou SMS nebo na e–mail zákazníka)
  • závoz do 24 hodin na místo určení požadované zákazníkem
  • distribuce zásilek přes pobočky České pošty – více než 3000 výdejních míst po celé ČR, u některých i v neděli
  • nová výdejní místa pro osobní odběr – pobočky spediční společnosti Dachser nebo Topenářské centrum Buderus Praha

Posílení kompetence v oblasti technického poradenství

Díky vysoké kvalitě technického zázemí značky Buderus nabízíme odborné poradenství již ve fázi projektování. Naším cílem je nabídnout zákazníkům úsporné řešení vytápění s adekvátní návratností jejich investice a jen funkčně navržený systém může přinést očekávanou úsporu.

V současné chvíli dochází k rozšíření týmu technické podpory o nové specializované pozice. V úzké spolupráci s projektanty a architekty a s využitím vysoké technické odbornosti dokážeme nabídnout systémová technická řešení přesně podle potřeb zákazníka (investora). Do budoucna předpokládáme i větší orientaci značky Buderus na projektový obchod, tedy oblast komerčních objektů, bytových domů a průmyslových aplikací.

Image 4Obr. 4 • Logistické zázemí pro příjem a zpracování objednávek v Praze Šterboholích

Image 5Obr. 5 • Centrální sklad Buderus v Praze Šterboholích

Vyšší kvalita servisních služeb

Samozřejmou součástí odborných služeb, poskytovaných zákazníkovi, je následný servis instalovaného zařízení. S posílením orientace značky Buderus na projektové zakázky nově nabízíme přímou servisní podporu a činnost pro velké instalace. Pro oblast ostatních instalací budeme nadále využívat síť našich autorizovaných servisních partnerů po celé České republice. Do budoucna i zde klademe zvýšený důraz na kvalitu a ještě lepší dostupnost pro koncového zákazníka.

Firemní článek