Obchodní koncept Buderus 2015
O novém obchodním konceptu značky Buderus pro rok 2015 hovořila na tiskové konferenci Nora Houstava, obchodní ředitelka Bosch Termotechnika ČR/SR.
Současný trh tepelné techniky si stále více žádá vysokou kvalitu služeb, kratší reakční lhůty a technickou kompetenci ze strany dodavatelů. Nová obchodní strategie Buderus je zaměřena právě na tento vývoj. Cílem je správně a přesně reagovat na požadavky zákazníků s využitím moderních komunikačních a logistických technologií v oblasti dodávek zboží, technického poradenství a servisních služeb. Obchodní divize Buderus společnosti Bosch Termotechnika, působí v moderním provozním areálu v Praze 10 – Šterboholích.
Na základě analýzy současného trhu tepelné techniky, provedené v roce 2013 agenturou TNS ve spolupráci s instalatéry a montážními firmami, která jasně ukázala budoucí vývoj trhu, dochází ke změně obchodní strategie značky Buderus v České republice. Od 1. ledna 2015 bude zaveden nový koncept, který nahradí současnou funkci regionálních poboček Buderus.
Vyšší komfort obslužnosti zákazníka
Využitím moderních komunikačních technologií a dodávkami přímo na udanou adresu dokážeme našim obchodním partnerům – montážním a servisním firmám – zajistit vyšší komfort obchodní spolupráce než dosud.
Hlavní přínosy pro zákazníka
- jeden kontakt pro příjem a zpracování objednávek – logistické zázemí a centrální sklady v Praze
- okamžitý přehled o stavu objednávky díky elektronicky zaslanému avízu příjmu a expedice objednávky (formou SMS nebo na e–mail zákazníka)
- závoz do 24 hodin na místo určení požadované zákazníkem
- distribuce zásilek přes pobočky České pošty – více než 3000 výdejních míst po celé ČR, u některých i v neděli
- nová výdejní místa pro osobní odběr – pobočky spediční společnosti Dachser nebo Topenářské centrum Buderus Praha
Posílení kompetence v oblasti technického poradenství
Díky vysoké kvalitě technického zázemí značky Buderus nabízíme odborné poradenství již ve fázi projektování. Naším cílem je nabídnout zákazníkům úsporné řešení vytápění s adekvátní návratností jejich investice a jen funkčně navržený systém může přinést očekávanou úsporu.
V současné chvíli dochází k rozšíření týmu technické podpory o nové specializované pozice. V úzké spolupráci s projektanty a architekty a s využitím vysoké technické odbornosti dokážeme nabídnout systémová technická řešení přesně podle potřeb zákazníka (investora). Do budoucna předpokládáme i větší orientaci značky Buderus na projektový obchod, tedy oblast komerčních objektů, bytových domů a průmyslových aplikací.
Vyšší kvalita servisních služeb
Samozřejmou součástí odborných služeb, poskytovaných zákazníkovi, je následný servis instalovaného zařízení. S posílením orientace značky Buderus na projektové zakázky nově nabízíme přímou servisní podporu a činnost pro velké instalace. Pro oblast ostatních instalací budeme nadále využívat síť našich autorizovaných servisních partnerů po celé České republice. Do budoucna i zde klademe zvýšený důraz na kvalitu a ještě lepší dostupnost pro koncového zákazníka.