Nová webová stránka www.viessmann.cz
Cílem vytvoření nové webové stránky byl vývoj nového přehledného designu, zlepšení rychlosti stránek a jejich přívětivost pro uživatele. Nové stránky se navíc ještě silněji zaměřují na obnovitelné zdroje energie Viessmann, zdůrazňují vyprofilování společnosti Viessmann jako značky tepelných čerpadel a poskytují ještě více nástrojů a servisu ohledně informací a interakce se zákazníky.
- Úspěšná webová stránka se zlepšenou výkonností
- Obnovitelné zdroje energie v centru zájmu
- Servisní nástroje budou snadněji a rychleji dosažitelné pro investory i odborné partnery
“V evoluci webových stránek Viessmann jsme udělali díky nové stránce Viessmann.cz velký krok vpřed a nyní nabízíme ještě rozsáhlejší informace a služby pro všechny, kteří se zajímají o naše nová zelená klimatická řešení. Byla vytvořena s myšlenkou na uživatele. V popředí vždy stály „user experience“ a uživatelská přívětivost.” říká Martin Havelka, zástupce marketingu Viessmann.
V centru pozornosti při vývoji nové webové stránky byla tato důležitá témata:
- Layout & Design: webová stránka dostala přehledný layout. Je založen na přístupu “Mobile First“, takže se na mobilní zařízení nejen myslelo, ale design byl vytvořen přímo na míru mobilním telefonům. Aktuálně si přibližně polovina návštěvníků otevře webovou stránku přímo v chytrém telefonu.
- Zaměření na obnovitelné zdroje energií: zelená řešení Viessmann jsou na nové webové stránce ještě zřetelnější a lze je snadněji najít. Díky novému přehlednému katalogu produktů s mnoha možnostmi nastavení filtrů mohou nyní uživatelé hledat ještě cíleněji podle určitých produktů. Klimatická řešení, která využívají obnovitelné zdroje energií, se zobrazují prioritně. Stránky tak vyhoví i výrazně zvýšenému zájmu o nefosilní řešení.
- Optimalizovaná struktura webových stránek pro vyhledávače: struktura a obsah webové stránky byly uzpůsobeny tak, že uživatelé naleznou požadované informace ještě rychleji a mohou potom zaměřit svou pozornost na další zajímavý obsah. Díky silné redakční a technické optimalizaci lze jednotlivý obsah stránek nalézt ještě snadněji pomocí vyhledávačů jako je Google nebo Bing.
- Nové a optimalizované servisní nástroje: některé aplikace, jako např. Galerie referencí Viessmann, byly přepracovány, a jejich rychlost se výrazně zvýšila. Vyhledávač produktů vyvinutý v posledním roce je rovněž umístěn na nové webové stránce a navrhuje na základě řady dotazů vhodné systémové řešení.
-
Vývoj zaměřený na data a uživatele: aby se do centra pozornosti dostaly konkrétní požadavky
a přání uživatelů, probíhalo veškeré rozhodování kolem nového vývoje na základě kvantitativně a kvalitativně
shromažďovaných klientských dat. Vedle vyhodnocení z webové analýzy využil Viessmann uživatelské ankety
na původních stránkách a rovněž UX testy s externími agenturami, aby tak definoval novou optimální strukturu
menu a zásadní body obsahu nových webových stránek.
O společnosti Viessmann
Rodinný podnik Viessmann byl založen v roce 1917 jako výrobce topné techniky a dnes obsazuje celosvětově přední příčku mezi dodavateli trvale udržitelných klimatických (teplo, chlad, kvalita vody a ovzduší) a energetických řešení. Integrovaná nabídka řešení Viessmann propojuje produkty a systémy prostřednictvím digitální platformy a služeb a vytváří tak individualizované klima pro pocit pohody u svých uživatelů. Všechny aktivity se opírají o motto podniku: “Vytváříme životní prostor pro budoucí generace”. To je odpovědnost, které čelí silná rodina podniku Viessmann se svými 14.500 členy společně s odbornými partnery každý den.
- VITOCAL 250-A PRO ideální volba pro velké rodinné domy, bytové domy a komerční aplikace
- VITOCAL 200-A PRO - flexibilní řešení pro vytápění a chlazení
- Vyberte si tepelné čerpadlo Viessmann
- dTest ocenil Viessmann Vitocal 250-A
- VITOSET Aqua – spolehlivé řešení pro oblasti s tvrdou vodou