ISH 2021 už brzy otevře své digitální brány
Veletrh proběhne ve dnech 22. až 26. března!
Jak funguje nový digitální formát, co nabídne a jaké jsou možnosti účasti pro vystavovatele
a návštěvníky?
Letošní ročník předního mezinárodního veletrhu pro vodu, vytápění a klimatizaci se musel kvůli pandemii přesunout z fyzického do digitálního světa.
„V posledních týdnech jsme velmi tvrdě pracovali na tom, aby se ISH 2021 stalo hlavní platformou pro obchod a šíření znalostí v oboru. Pokud není možné uspořádat fyzickou událost ve Frankfurtu, jednoduše přeneseme ISH k lidem domů a zaměříme se na to, co umíme nejlépe: spojit poptávku a nabídku, zprostředkovat znalosti, generovat nové impulzy a řešení,“ říká Wolfgang Marzin, prezident a generální ředitel Messe Frankfurt.
Vystavovatelé si můžou ke své účasti vybrat jeden ze tří balíčků, každý z nich s celou řadou různých funkcí. Prostor dostanou i startupy, pro které vymyslelo Messe Frankfurt speciální balíček. Všechny firmy budou moci v rámci veletrhu pořádat vlastní produktové prezentace, zdarma využívat videohovory a chat ke komunikaci se stálými i novými zákazníky. Získávání nových kontaktů a zákazníků je esencí fyzických veletrhů, proto bylo nutné přenést tuto možnost i do digitální verze. Messe Frankfurt poskytne jak návštěvníkům, tak vystavovatelům funkci inteligentního vyhledávání potenciálních zákazníků podporované umělou inteligencí.
Kromě těchto funkcí bude tradičně na veletrhu probíhat i doprovodný program. Živé přenosy a záznamy z různých částí programu budou probíhat po celou dobu konání veletrhu a dostupné budou ve všech časových pásmech po celém světě. To dává návštěvníkům šanci těžit ze všech přednášek, produktových prezentací a speciálních přehlídek bez ohledu na čas a místo.
Green deal, o němž se bude diskutovat v energetické sekci ISH digital 2021, bude bezpochyby jedním z nejzásadnějších témat veletrhu. Nebudou zde opomenuta ani řešení a systémy vytápění, které valným způsobem přispívají k dosažení klimatických cílů. Podobně se bude ISH Technology and Energy Forum zabývat současnými politickými trendy na trhu s vytápěním.
Na významu nabývají také ventilační a klimatizační zařízení, která významně pomáhají v boji s pandemií Covid-19. Ventilační technologie pomáhají snižovat a filtrovat koronavirové aerosoly tím, že vyměňují vnitřní vzduch s venkovním, čímž snižuje riziko infekce.
Vodní sekce bude orientovaná na hygienu pitné vody a trend hygieny v koupelně. Sanitární průmysl představí chytrá hygienická řešení díky povrchům odolným vůči nečistotám a bakteriím, hygienickým elektronickým bidetům a bezdotykovým povrchům, a to jak v hotelových koupelnách a na veřejných toaletách, tak v koupelně vašeho domu.
Pop up my bathroom věnuje dlouhodobě svou pozornost trendům v designu koupelen. Na veletrhu ISH představí tři trendy, které budou mít v nadcházejících letech trvalý vliv na design a konstrukci koupelen. Jsou to „Smart Bathroom“, „Green Bathroom“ a „Living Bathroom“.
Wolfgang Marzin, prezident a generální ředitel Messe Frankfurt, říká: „Víme, že každá společnost má vlastní, individuální a profesionální prezentaci. ISH digital dává všem společnostem a všem zájemcům příležitost setkat se nezávisle na státních hranicích a navázat tak nové kontakty – takovou příležitost nenajdete nikde jinde.“
Podrobné informace o ISH digital najdete zde.