+
Přidat firmu
Vyhledávání
Menu

GROHE Professional – pravá ruka každého instalatéra

28.06.2023 Firma: Grohe ČR s.r.o.

Sanitární průmysl se nachází na rozcestí. Z důvodu ochrany životního prostředí a demografických změn roste poptávka po zlepšení stavu nemovitostí. S tím jdou ruku v ruce neustále se zvyšující očekávání zákazníků a také složitost a časová náročnost instalace produktů, které požadují.

Image 0

  • GROHE Professional zjednodušuje každodenní práci našich profesionálních partnerů
  • Specializované portfolio produktů umožňuje efektivní plnění zakázek, snadnou instalaci a maximální kvalitu
  • Koncept služeb a školení na míru nabízí podporu zkušeným i začínajícím profesionálům

Ačkoli by to měl být pro výrobce sanitárních produktů důvod k radosti, ukazuje se, že má tato mince dvě strany. Průměrně 65 % instalatérů a firem přichází o zakázky z důvodu nedostatku pracovních sil. Objednávky se plní, ale montážní firmy nemohou tuto rostoucí poptávku uspokojit.

Zde přichází na řadu GROHE Professional. Podznačka GROHE přizpůsobená potřebám instalatérů, která si klade za cíl jediné – zjednodušit každodenní práci instalatérů.

GROHE Professional se skládá ze specializovaného portfolia produktů, které zahrnuje spolehlivé bestsellery, jako je GROHE Eurosmart, nebo schované šampiony, jako je GROHE Rapido SmartBox. .

„Prostřednictvím podznačky GROHE Professional zdůrazňujeme náš závazek vůči našim profesionálním partnerům. Na základě našich zkušeností a odborných znalostí jsme sestavili komplexní balíček výrobků a služeb, který nabízí sanitárnímu průmyslu řešení pro dnešní i budoucí výzvy. Instalatéři jsou páteří našeho odvětví, takže pro nás jako spolehlivého partnera je samozřejmostí pomáhat jim v jejich každodenní práci, jak nejlépe umíme,“ říká Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA.

Ikonické bestsellery a schovaní šampioni: portfolio GROHE Professional

Podznačka GROHE Professional podává instalatérům pomocnou ruku v podobě osvědčených bestsellerů, jako je GROHE Eurosmart, rodina termostatů GROHTHERM nebo noví schovaní šampioni – podomítkové systémy GROHE Rapido SmartBox či GROHE Rapid SLX. Portfolio, které oceňují odborníci po celém světě, je postaveno na jasně definovaných hodnotách značky – spolehlivé kvalitě, nadčasovém designu, inovativních technologiích, snadné a rychlé instalaci a v neposlední řadě také vysoké míře udržitelnosti výroby i použití. Tyto vlastnosti nejen usnadňují život a práci instalatérům, ale také přispívají ke spokojenosti klientů a tím i k dlouhodobě úspěšnějším obchodním vztahům. Další výhodou portfolia GROHE, která šetří čas a zároveň pomáhá firmám růst, je koncept Perfect Match. Jedná se o ucelená řešení vzájemně sladěných produktů, a to tvarem i funkcí. Shoda je u příslušných produktů výrazně označena na balení. To nejen zjednodušuje proces konzultací, ale také zlepšuje možnosti prodeje prostřednictvím rozšíření původního projektu na vytvoření zcela nové kuchyně nebo koupelny.

Budoucnost je nyní: školení pro novou generaci instalatérů

Výrazný nedostatek mladých talentů v instalatérské branži si vybírá svou daň na prosperujících firmách. Aby tomuto vývoji čelila a pomohla zákazníkům najít nové kvalifikované zaměstnance, představila společnost GROHE dva specializované programy pro etablované instalatéry i nadané studenty. V rámci programu GIVE (GROHE Installer Vocational Training and Education) podporuje společnost GROHE odborná učiliště a technické školy v celém regionu EMENA při školení a vzdělávání začínajících instalatérů. Těmto vzdělávacím institucím dodává špičkové vybavení a moderní učebnice a pracovní sešity. Po ukončení studia společnost GROHE podporuje studenty při získávání pracovních zkušeností nebo stáží u partnerů společnosti GROHE.

Další možnosti ke studiu přináší digitální zážitková platforma GROHE X. Nebo specializované GROHE Plumber Trucky, ve kterých se lze naučit novým dovednostem a technikám v reálných situacích.

Objevit více o podznačce GROHE Professional na naší digitální zážitkové platformě GROHE X.


O společnosti GROHE
Společnost GROHE je předním světovým poskytovatelem kompletních koupelnových řešení a kuchyňských baterií. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižního portfolia skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý náš produkt nabízel „Pure Freude an Wasser“, čistý prožitek z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji. Renomované stálice sanitárního průmyslu, například baterie GROHE Eurosmart nebo řady termostatických baterií, ale také revoluční inovace, jako je kuchyňský systém GROHE Blue, jsou dokonalým ztělesněním těchto hodnot. Společnost GROHE se zaměřuje na potřeby zákazníků a vytváří udržitelná produktová řešení, která zlepšují život a nabízejí spotřebitelům přidanou hodnotu. Pro usnadnění každodenní práce svých profesionálních partnerů nabízí značka také rozsáhlou škálu služeb, včetně programu GIVE, vzdělávacího programu pro výchovu nové generace instalatérů.
Vzhledem k tomu, že voda je jádrem jejího podnikání, přispívá společnost GROHE ke strategii odpovědnosti společnosti LIXIL hodnotovým řetězcem šetřícím zdroje: od uhlíkově neutrální výroby*, přes technologie šetřící vodu a elektrickou energii, odstranění zbytečných plastů v obalech výrobků až po uvedení výrobků s certifikací Cradle to Cradle Certified®. Skrze hybridní komunikační ekosystém GROHE X dává společnost GROHE další impulzy k rozvoji sanitárního průmyslu. Ať už digitálně na digitální zážitkové platformě, fyzicky nebo hybridně v zážitkovém a komunikačním centru GROHE X v německém Hemeru nebo na cestách s GROHE X Motion Trucks, značka GROHE spojuje lidi, aby posílila cíl společnosti LIXIL „měnit domácnosti k lepšímu – pro všechny a všude“.
* Zahrnuje kompenzační projekty CO2, více na green.grohe.com.
O společnosti LIXIL
Společnost LIXIL (TSE číslo 5938) vyrábí revoluční vodní a stavební řešení pro každodenní výzvy, která zlepšují život našim zákazníkům po celém světě. Vytváříme přední technologie na základě našeho japonského dědictví a investujeme do výzkumu, jehož výsledkem jsou vysoce kvalitní produkty, které přeměňují domácnosti. Skutečnou podstatou obchodních aktivit společnosti LIXIL je však způsob, jakým je realizujeme – skrze smysluplný design, odhodlání zvyšovat dostupnost prémiových produktů pro všechny a společenskou odpovědnost. Součástí naší skupiny jsou přední světové značky, jako například INAX, GROHE, American Standard nebo TOSTEM. Přes 55 000 kolegů ve více než 150 zemích světa hrdě pracuje na produktech, které používá více než miliarda lidí každý den. Objevte více na webových stránkách www.lixil.com.
Firemní článek