+
Přidat firmu
Vyhledávání
Menu

5letá záruka na kondenzační kotle a tepelná čerpadla do 35 kW ve spojení s komplexními službami Viessmann

04.05.2012 Firma: VIESSMANN, spol. s r.o. Časopis: 3/2012

Prodejem moderní a efektivní topné techniky značky Viessmann pro nás péče o obchodní partnery a jejich zákazníky nekončí.

Image 1

S cílem reagovat na požadavky trhu, neustále zvyšovat kvalitu a dostupnost našich služeb, jsme na český trh s platností od 1. března 2012 uvedli mimořádnou nabídku služeb „vše v jednom“ – rozšířenou komplexní 5letou záruku na kondenzační kotle Vitodens, Vitocrossal a tepelná čerpadla Vitocal do 35 kW.

Výhody na první pohled:

  • komplexní 5letá záruka,
  • vyúčtování jedním fixním ročním paušálem,
  • připomenutí a dohodnutí termínu ročního servisu,
  • organizace a provedení ročního servisu,
  • telefonická kontrola spokojenosti s provedením ročního servisu,
  • bezplatné odstraňování záručních závad,
  • zpoplatněné odstraňování závad nespadajících pod záruku,
  • hotline s havarijní službou pro havárie (studené zařízení) v hlavní topné sezóně.

Jak postupovat v případě Vašeho zájmu o prodloužení záruky na 5 let a získat tak balíček služeb obsahující: pravidelné servisní prohlídky, vyčištění zakoupeného zařízení, práce servisního technika, kilometrovné, spotřební materiál, ale také kontaktování a připomenutí nutnosti realizace pravidelné prohlídky, tj. servisu během celé doby trvání prodloužené záruky ze strany Vašeho obchodního partnera?

Celé je to velmi jednoduché:

1. Do 3 měsíců od zakoupení zařízení se můžete rozhodnout a podepsat servisní smlouvu, přiloženou v záručním listě, ve které je potřeba vyplnit:

  • a) Vaše iniciály a kontaktní údaje,
  • b) kontaktní údaje servisního technika realizujícího uvedení do provozu,
  • c) výrobní číslo zařízení a umístění zařízení,
  • d) uvedení místa a datum podpisu servisní smlouvy (na obou stejnopisech),
  • e) podpis servisní smlouvy (na obou stejnopisech).

2. Kompletní složku se servisní smlouvou, tj. originál i kopii, vložíte po vyplnění do přiložené obálky a zašlete poštou na adresu společnosti:
Viessmann, spol. s r.o., Chrášťany 189, 252 19 Rudná.

3. Po obdržení Vaší servisní smlouvy ji zapracujeme v našem systému a potvrzený originál Vám pošleme zpět. Zároveň dodržujte pokyny uvedené v záručním listě Vašeho obchodního partnera za účelem splnění všech podmínek prodloužení záruky.

4. Následně Vám bude podle data zakoupení vašeho zařízení zaslána faktura s paušálem uvedeným v servisní smlouvě za služby poskytované na základě servisní smlouvy a to:

  • u zařízení uvedeném do provozu od 1. ledna do 30. června bude paušál splatný k 31. lednu aktuálního roku, nejpozději však k 31. lednu následujícímu po uvedení zařízení do provozu,
  • u zařízení uvedeném do provozu od 1. července do 31. prosince bude paušál splatný k 30. dubnu aktuálního roku.

5. V případě jakýchkoliv nejasností nás kontaktujte v pracovní dny – pondělí až čtvrtek v době od 08:00 do 17:00 hod a v pátek od 08:00 do 14:30 hod na telefonním čísle 257 090 900.

Firemní článek